Nasza specjalność

Internet
Identyfikacja wizualna
Zaplecze informatyczne
Hosting
Oprogramowanie

 

Profesjonalizm

Innowacyjność
Kreatywność
Rzetelność
Skuteczność
Partnerstwo

 

Wsparcie dla biznesu

B2B
Doradztwo
Planowanie
Wdrażanie

 

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu żebyśmy to robili; powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej„

(Henry Ford)



Outsourcing, który stosuje się dziś na całym świecie polega na wydelegowaniu określonego zakresu zadań i usług związanych z obsługą systemu informatycznego do zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy IT.

W ramach stałej opieki nad klientem jesteśmy w stanie zaplanować, zbudować oraz nadzorować już istniejącą infrastrukturę informatyczną. Wdrażamy także nowe rozwiązania. Możemy zapewnić zwiększenie wydajności funkcjonującego w firmie systemu informatycznego oraz wzrost bezpieczeństwa przetwarzanych i gromadzonych tam danych. Dbamy o bieżącą konserwację sprzętu i oprogramowania, odpowiednią konfigurację i administrację sieci, zastosowanie właściwych reguł bezpieczeństwa oraz szkolenie pracowników z zakresu obsługiwanych przez nich aplikacji. Zajmujemy się także sprzedażą i montażem sprzętu komputerowego i oprogramowania. Służymy pomocą w każdej sprawie związanej ze sprzętem komputerowym.

Specjalizujemy się w najnowszych technologiach na poziomie małych firm oraz dużych korporacji. Posiadamy doświadczenie zarówno w zarządzaniu firmą posiadajacą 1 serwer + kilka stacji roboczych jak i środowiskami z ponad 1000 serwerów.

- Windows Server 2003 / 2008 R2 / 2012 R2 administration (DHCP,DNS,Active Directory, storage SAN).
- Virtualization based on VMware and Hyper-V solutions.
- Linux environment (Red Hat, Fedora),
- TCP/IP Networking (ISO / OSI model, TCP / IP v4, configuration)
- Cisco networking (routing, switching,DHCP)

Przykładowe usługi wchodzące w skład OUTSOURCINGU I.T.

  • Nielimitowana pomoc telefoniczna/mailowa,
  • Administracja sprzętem oraz oprogramowaniem firmowym,
  • Przegląd systemu,
  • Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania,
  • Aktualizacja i optymalizacja sprzętu i oprogramowania,
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy,

 

W celu otrzymania informacji dotyczących powyższej usługi skontaktuj się z naszym doradcą.

MCP 2013rgb BLUE