Profesjonalizm

Innowacyjność
Kreatywność
Rzetelność
Skuteczność
Partnerstwo

 

Nasza specjalność

Internet
Identyfikacja wizualna
Zaplecze informatyczne
Hosting
Oprogramowanie

 

Wsparcie dla biznesu

B2B
Doradztwo
Planowanie
Wdrażanie

Jak wynika z naszych doświadczeń większość zleceniodawców stron www ma duży problem z określeniem celów strony WWW. Aby prawidłowo określić cele strony WWW należy przede wszystkim odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki efekt i jakie korzyści chcemy uzyskać dzięki uruchomieniu serwisu WWW.

Prawidłowe wyznaczenie celów jest o tyle ważne, że wpływa w zasadniczy sposób na wybór technologii, w jakiej serwis internetowy zostanie wykonany. Powinniśmy wybrać cel główny strony www, czyli to, na czym nam najbardziej zależy, aby czytelnik zrobił będąc na naszej stronie oraz cel drugorzędny, czyli co powinien zrobić, jeśli nie wykona najbardziej oczekiwanej przez nas akcji.

 

Oto 10 najczęstszych celów, jakie mogą być stawiane przed witrynami internetowymi:

  • 1. Zwiększenie sprzedaży (wówczas duży nacisk należy położyć na prezentację oferty, formularz zamówień i formularz kontaktowy).
  • 2. Zwiększenie świadomości marki (w tym wypadku duże znaczenie odgrywa estetyka strony WWW, grafika, logo, elementy przyciągające uwagę, itp.).
  • 3. Budowa listy adresowej (w tym wypadku w widocznym miejscu powinien być umieszczony formularz do zapisywania na listę lub stworzona strona tylko z formularzem i krótką zachętą do zapisywania tzw. sqeeze page).
  • 4. Sprzedaż produktów przez Internet, czyli sklep internetowy (tutaj nie obejdzie się bez bazy danych produktów formularza zamówień, koszyka, systemu płatności on line itp.)
  • 5. Cel informacyjny lub edukacyjny z dużą ilością materiału do przeczytania (tworzymy wówczas portal lub vortal tematyczny)
  • 6. Obsługa posprzedażowa (tutaj należy pomyśleć o systemie przepływu informacji pomiędzy klientami a działem reklamacji)
  • 7. Działania PR ( należy przede wszystkim uwidocznić działy takie jak dla mediów)
  • 8. Obsługa procesów rekrutacyjnych należy stworzyć przede wszystkim system zbierania CV i publikowania ofert pracy).
  • 9. Funkcja, mająca na celu odciążyć pracowników działu obsługi klienta ( w tym celu tworzymy stronę zw. FAQ, na której odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania).
  • 10. Reklama konkretnego produktu (tworzymy tzw. stronę produktową, umożliwiającą prezentacje produktu i oferty sprzedażowej z możliwością zakupu).

Oczywiście to tylko przykładowe cele stron internetowych i sposoby ich realizacji w skrótowym zarysie.

 

Fashion I.T. powstało po to, aby ułatwić zaistnienie w sieci lub umocnić swoją pozycję wszystkim, którzy rozumieją czym w dzisiejszych czasach jest internet