Skontaktuj się z nami: +48 508 241 149

Wsparcie dla biznesu

B2B
Doradztwo
Planowanie
Wdrażanie

Profesjonalizm

Innowacyjność
Kreatywność
Rzetelność
Skuteczność
Partnerstwo

 

Nasza specjalność

Internet
Identyfikacja wizualna
Zaplecze informatyczne
Hosting
Oprogramowanie

 

Jak wynika z naszych doświadczeń większość zleceniodawców stron www ma duży problem z określeniem celów strony WWW. Aby prawidłowo określić cele strony WWW należy przede wszystkim odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki efekt i jakie korzyści chcemy uzyskać dzięki uruchomieniu serwisu WWW.

Prawidłowe wyznaczenie celów jest o tyle ważne, że wpływa w zasadniczy sposób na wybór technologii, w jakiej serwis internetowy zostanie wykonany. Powinniśmy wybrać cel główny strony www, czyli to, na czym nam najbardziej zależy, aby czytelnik zrobił będąc na naszej stronie oraz cel drugorzędny, czyli co powinien zrobić, jeśli nie wykona najbardziej oczekiwanej przez nas akcji.

 

Oto 10 najczęstszych celów, jakie mogą być stawiane przed witrynami internetowymi:

  • 1. Zwiększenie sprzedaży (wówczas duży nacisk należy położyć na prezentację oferty, formularz zamówień i formularz kontaktowy).
  • 2. Zwiększenie świadomości marki (w tym wypadku duże znaczenie odgrywa estetyka strony WWW, grafika, logo, elementy przyciągające uwagę, itp.).
  • 3. Budowa listy adresowej (w tym wypadku w widocznym miejscu powinien być umieszczony formularz do zapisywania na listę lub stworzona strona tylko z formularzem i krótką zachętą do zapisywania tzw. sqeeze page).
  • 4. Sprzedaż produktów przez Internet, czyli sklep internetowy (tutaj nie obejdzie się bez bazy danych produktów formularza zamówień, koszyka, systemu płatności on line itp.)
  • 5. Cel informacyjny lub edukacyjny z dużą ilością materiału do przeczytania (tworzymy wówczas portal lub vortal tematyczny)
  • 6. Obsługa posprzedażowa (tutaj należy pomyśleć o systemie przepływu informacji pomiędzy klientami a działem reklamacji)
  • 7. Działania PR ( należy przede wszystkim uwidocznić działy takie jak dla mediów)
  • 8. Obsługa procesów rekrutacyjnych należy stworzyć przede wszystkim system zbierania CV i publikowania ofert pracy).
  • 9. Funkcja, mająca na celu odciążyć pracowników działu obsługi klienta ( w tym celu tworzymy stronę zw. FAQ, na której odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania).
  • 10. Reklama konkretnego produktu (tworzymy tzw. stronę produktową, umożliwiającą prezentacje produktu i oferty sprzedażowej z możliwością zakupu).

Oczywiście to tylko przykładowe cele stron internetowych i sposoby ich realizacji w skrótowym zarysie.

 

Fashion I.T. powstało po to, aby ułatwić zaistnienie w sieci lub umocnić swoją pozycję wszystkim, którzy rozumieją czym w dzisiejszych czasach jest internet


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home1/rafal/public_html/modules/mod_cookiesaccept/mod_cookiesaccept.php on line 24

Uwaga! Ta strona używa pliki cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza, że wyrażasz na to zgodę. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu … [nazwa podmiotu] z siedzibą pod adresem ….
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a)      dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b)      tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

c)       utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a)      „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

b)      pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

c)       „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

d)      „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e)      „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

  1. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  3. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

 

źródło: wszystkoociasteczkach.pl